راز گل سرخ

حق می گویم و بس..........

راز گل سرخ

حق می گویم و بس..........

فصل امتحانات

این روزا فقط به تنها چیزی که فکر می کنم فقط درسه هر دانشجویی به همین فکر می کنه

 

 

(البته  اخر  ترم ) و این یه چیز طبیعیه واسه من که این روزا فقط به امتحانات فکر کنم چون اصولا  

 

 

ادم  اهل خوندن تو طول ترمو نیستم و شب امتحان می خونم هر کس یه روشی داره روش من هم  

 

 

همینه دیگه باید باهاش بسازم و دارم هم همین کارو می کنم  

 

 

پینوشت:اینکه وقت سر خاروندن هم ندارم چه برسه پست بزارم و وبلاگ شما نازنینا را رویت کنم  

 

پس وعده ی دیدار ما بعد امتحانات

نظرات 2 + ارسال نظر
هوای تو یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://havayto.blogsky.com/

شاد باشی

شما هم همین طور سپید باشی

اکرم دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://akram2020.tk

........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥############# ولنتاین مبارک # ###♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد